United Blogs Of Benetton

6:37 p.m.


El miercoles fue la inauguracion de el Blog de Benetton y lo hicieron a lo grande!!!
Me senti como una chiquita en un parque de diversiones con tantos dulces y cupcakes :) 
Los dejo con las fotos


On wednesday Benetton threw a party for the opening of Benetton Blogs - Peru!!!
I felt like a little girl again with all the candy that was in there plus the cupcakes
Let me show you...




Me cuentan que les parecio!!! Habian modelos que estaban posando afuera en vitrinas con los looks e iban rotando y cambiando de looks, una buena forma de inspirarnos
Me comi todas las fresas con chocolate creo jaja y una manzana acaramelada que estaba buenaza!
En el siguiente posto pongo el look :)


Let me know your thoughts, there were some models posing outside and showing different looks, such a good way to get inspiration. i pretty much ate all the chocolate covered strawberries and a caramel apple
i will post my look on the next post :)
Un besoooo













You Might Also Like

5 words of wisdom